Ara
46,4671 %-0.01
52,9211 %-0.45
6.143,58 % -1,89
10.044,75 % -1,89
Bursa
Açık
23°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Bursabiliyor BURSA Minik öğrencilerden Yıldırım'da can dostlara ziyaret

Minik öğrencilerden Yıldırım'da can dostlara ziyaret

Bursa Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı.

Haberleri

Sahipsiz sokak hayvanları için tedavi ve bakım hizmetlerini sürdüren Yıldırım Belediyesi, bu konuda farkındalık oluşturacak etkinliklere de imza atıyor. Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret etti. Sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakım gördüğü alanları gezen öğrencilere, merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi. Sahipsiz sokak hayvanlarıyla yakından ilgilenen çocuklar, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrendi.

MERHAMETİN ADRESİ

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan merhamet iklimi inşa ettiklerini söyledi. Başkan Yılmaz, “Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Evlatlarımızı, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi. Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: yıldırım.bel.tr
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *